Google Ads (AdWords)

Zwiększenie rozpoznawalności w sieci

Działalność w sieci w dużej mierze opiera się na tym, by zbudować zaufanie do marki i tym, by stała się ona jak najbardziej znana (powinno kojarzyć ją jak najwięcej osób). Te właśnie cele pozwala osiągnąć pozycjonowanie. Jego efektem jest bowiem to, że strona pojawia się:
– na szereg zapytań,
– w czasie szukania informacji o firmach,
– przy recenzjach towarów,
– jako reklama na zewnętrznych serwisach,
– w mediach społecznościowych.
To i wartościowe informacje w samej witrynie sprawiają, że klienci ją odwiedzają – i coraz częściej do niej wracają. Zaczynają bowiem kojarzyć i rozpoznawać daną markę, wyrabiając sobie do niej zaufanie. Taka rozpoznawalność sprzyja coraz częstszemu korzystaniu z usług dostępnych na stronie internetowej. Jak więc widać, pozycjonowanie pomaga w zdobywaniu odwiedzin nie tylko z wyszukiwarki, a to zwiększa liczbę potencjalnych klientów. Co ważne, jeden serwis może pozycjonować od kilku do nawet kilkuset fraz. Warto zdecydować się na słowa urozmaicone, ponieważ pomogą one w dotarciu na stronę klientom świadomym, jak i tym z niewielką wiedzą na dany temat. Najważniejsze jest zawsze, by obie te grupy trafiły na daną stronę i to, by zapadła im ona w pamięci – dzięki temu marka stanie się coraz bardziej rozpoznawalna.